Dodatkowy nabór w ramach programu jednorazowe środki z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej

Print Drukuj

Miejski Urząd Pracy w Płocku rozpoczyna 15.11.2024 r. nabór wniosków o jednorazowe środki z Funduszu Pracy na rozpoczęcie działalności gospodarczej, planując wsparcie dla 10 osób zarejestrowanych w urzędzie. Wysokość dofinansowania wyniesie do 6-krotnej przeciętnej pensji. Wnioski można składać od 15.11.2024 r. do 27.11.2024 r. Formularze dostępne są na stronie mupplock.praca.gov.pl w zakładce "Dokumenty do pobrania".

Wnioski muszą być wypełnione czytelnie na aktualnym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami. Wnioski można składać osobiście w sekretariacie, przesyłać pocztą, składać elektronicznie poprzez ePUAP lub portal praca.gov.pl. Budynek urzędu jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami, zapewniając dostęp do tłumacza języka migowego.

Można przynieść psa asystującego. Kontakt w sprawie naboru: Dział Instrumentów Rynku Pracy, tel. (24) 367-18-37, e-mail: instrumenty@mup.plock.eu.

Informacje o wybranych załącznikach

  • Zasady naboru wniosków.pdf:

    Nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej odbywa się w Płocku od 15 do 27 listopada 2024 r. MUP w Płocku planuje udzielić wsparcia 10 osobom uprawnionym w wysokości do 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia, a wnioski będą analizowane w ciągu 30 dni od ich złożenia.

Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.

Miejski Urząd Pracy w Płocku rozpoczyna od dnia 15.11.2024 r. wydawanie i przyjmowanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej.
W ramach ogłoszonego naboru zaplanowano wsparcie dla 10 osób zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Płocku.
Dofinansowanie w postaci jednorazowych środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej będzie udzielane w wysokości do 6-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia.  
Nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej będzie prowadzony od dnia 15.11.2024 r. do 27.11.2024 r.
Formularze wniosków można pobrać od dnia 15.11.2024 r. do dnia 27.11.2024 r. ze strony internetowej mupplock.praca.gov.pl  - Strona główna - zakładka: Dokumenty do pobrania - Jednorazowe środki z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej ALGORYTM 2024.

Wniosek o przyznanie jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej wypełniony w sposób czytelny, trwałym środkiem pisarskim, na aktualnie obowiązującym formularzu wraz z wymaganymi załącznikami, można składać w oryginale od dnia 15.11.2024 r. do dnia 27.11.2024r. w jednej z niżej wymienionych form:
  • składając oryginał wniosku wraz z załącznikami (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) w sekretariacie MUP w Płocku (Płock ul. 3 Maja 16 - pok. 102, I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00,
  • przesyłając oryginał wniosku wraz z załącznikami (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) za pośrednictwem operatora pocztowego lub innego operatora na adres: Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock (w przypadku nadania wniosku za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora, zachowanie terminu na złożenie wniosku oceniane będzie według daty i godziny wpływu do Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku, a nie według daty nadania przesyłki u danego operatora),
  • przesyłając drogą elektroniczną wypełniony formularz wniosku wraz z wymaganymi załącznikami do wniosku na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP. Adres skrzynki ePUAP dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku: /MUPWPLOCKU/skrytka lub MUPWPLOCKU/SkrytkaESP (wniosek oraz załączniki do wniosku, które wypełnia/podpisuje wnioskodawca powinny być opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej),
  • przesyłając drogą elektroniczną wypełniony formularz wniosku wraz z wymaganymi załącznikami do wniosku w formie "Pismo do Urzędu – (PSZ-PU)" za pośrednictwem portalu "Usługi Elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia" – praca.gov.pl  (wniosek oraz załączniki  do wniosku, które wypełnia /podpisuje wnioskodawca powinny być opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).
Działania świadczone w Miejskim Urzędzie Pracy w Płocku będą odbywać się w budynku dostępnym architektonicznie dla osób z niepełnosprawnościami (m.in. wyznaczone miejsca parkingowe, platforma przy wejściu głównym, windy, schody z poręczami, szerokie klatki, korytarze i drzwi, toaleta przystosowana do potrzeb osób z  niepełnosprawnościami). Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Klienci Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku mają możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Po dokonaniu zgłoszenia urząd zapewnia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym.

Dane kontaktowe w zakresie naboru wniosków:
Dział Instrumentów Rynku Pracy
tel. (24) 367-18 -37
e-mail: instrumenty@mup.plock.eu

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu