Od 02 lutego 2024 r. Miejski Urząd Pracy w Płocku ogłasza nabór wniosków o zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne, o których mowa w art. 12 ust. 3a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006r. o spółdzielniach socjalnych.
W ramach niniejszego naboru wniosków, MUP w Płocku planuje dokonać zwrotu opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne dla 10 osób.
Działania Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku będą odbywać się w budynku dostępnym architektonicznie dla osób z niepełnosprawnościami (m.in. wyznaczone miejsca parkingowe, platforma przy wejściu głównym, windy, schody z poręczami, szerokie klatki, korytarze i drzwi, toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami). Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Klienci Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku mają możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Po dokonaniu zgłoszenia urząd zapewni obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym.
Formularz wniosku został udostępniony w formie elektronicznej (plik PDF) od 02 lutego 2024 r. na stronie internetowej www.mupplock.praca.gov.pl w zakładce: Dokumenty do pobrania/Zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne, o których mowa w art. 12 ust. 3a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006r. o spółdzielniach socjalnych.
Wypełnione w sposób czytelny, trwałym środkiem pisarskim, na obowiązującym formularzu wnioski o zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne można składać od 02 lutego 2024 r. w jednej w niżej wymienionych form:
Wypełnione w sposób czytelny, trwałym środkiem pisarskim, na obowiązującym formularzu wnioski o zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne można składać od 02 lutego 2024 r. w jednej w niżej wymienionych form:
- składając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) w sekretariacie MUP w Płocku, ul. 3 Maja 16 /pok. 102, I piętro/ od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1500;
- przesyłając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) za pośrednictwem operatora pocztowego (poczta tradycyjna) na adres: Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16 09-400 Płock (w przypadku nadania wniosku za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora, zachowanie terminu na złożenie wniosku oceniane będzie według daty i godziny wpływu do Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku, a nie według daty nadania przesyłki u tego operatora);
- przesyłając wypełniony formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP - adres skrzynki: /MUPWPLOCKU/skrytka lub /MUPWPLOCKU/SkrytkaESP;
- przesyłając wypełniony formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) w formie „Pismo do urzędu (PSZ-PU)" za pośrednictwem portalu „Usługi Elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia" – praca.gov.pl.
Termin zakończenia naboru wniosków będzie ustalony na kolejny dzień roboczy do godziny 15:00 od dnia ukazania się informacji o zakończeniu naboru. Informacja o zakończeniu naboru wniosków zostanie zamieszczona na stronie www.mupplock.praca.gov.pl w zakładce „Aktualności" oraz w mediach społecznościowych Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku : Facebook i Instagram.
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Działu Instrumentów Rynku Pracy Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku - pok. 211 /II piętro/, tel. (24) 367-18-37.
Zasady naboru wniosków o zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne