Jak założyć konto na portalu praca.gov.pl i skorzystać z usług online?
Praca.gov.pl - co można załatwić online?
Na portalu praca.gov.pl znajduje się wiele e-usług zarówno dla osób poszukujących pracy, jak i pracodawców, dzięki którym można zdalnie załatwić wiele spraw w urzędach pracy m.in.
- zarejestrować się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy,
- złożyć wniosek o świadczenia,
- zgłosić ofertę pracy,
- wysłać pismo do urzędu,
- złożyć oświadczenie o powierzeniu pracy cudzoziemcowi.
Dzięki tej usłudze nie trzeba odwiedzać urzędu osobiście - wystarczy założyć konto użytkownika, by uzyskać dostęp do usług elektronicznych.
Jak założyć konto?
W załączniku znajduje się szczegółowa instrukcja jak założyć konto użytkownika na portalu praca.gov.pl i rozpocząć korzystanie z dostępnych e-usług.