Aktualności

Jak założyć konto na portalu praca.gov.pl

Jak założyć konto na portalu praca.gov.pl i skorzystać z usług online?

Praca.gov.pl - co można załatwić online?

Na portalu praca.gov.pl znajduje się wiele e-usług zarówno dla osób poszukujących pracy, jak i pracodawców, dzięki którym można zdalnie załatwić wiele spraw w urzędach pracy m.in.

  • zarejestrować się jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy,
  • złożyć wniosek o świadczenia,
  • zgłosić ofertę pracy,
  • wysłać pismo do urzędu,
  • złożyć oświadczenie o powierzeniu pracy cudzoziemcowi.

Dzięki tej usłudze nie trzeba odwiedzać urzędu osobiście - wystarczy założyć konto użytkownika, by uzyskać dostęp do usług elektronicznych.

Jak założyć konto?

W załączniku znajduje się szczegółowa instrukcja jak założyć konto użytkownika na portalu praca.gov.pl i rozpocząć korzystanie z dostępnych e-usług.

Załączniki

Informacje o publikacji dokumentu