Wydawca treści

Print Drukuj

Zwiększenie planowanej liczby miejsc w naborze wniosków o prace interwencyjne

W związku z dużym zainteresowaniem pracodawców i przedsiębiorców organizacją prac interwencyjnych, Miejski Urząd Pracy w Płocku zwiększa planowaną liczbę miejsc pracy w ramach ogłoszonego od dnia 03 lipca 2024 r. drugiego naboru wniosków o organizowanie prac interwencyjnych o 10 miejsc. W związku z powyższym w 2024 roku Miejski Urząd Pracy w Płocku planuje zorganizować ogółem 75 miejsc pracy w ramach prac interwencyjnych.

Prace interwencyjne to zatrudnienie przez pracodawcę lub przedsiębiorcę niezatrudniającego pracownika na dowolnym stanowisku pracy, skierowanej przez urząd pracy osoby bezrobotnej, które nastąpiło w wyniku umowy zawartej pomiędzy urzędem pracy a wnioskodawcą.

Pracodawca lub przedsiębiorca, który zatrudnił w ramach prac interwencyjnych skierowaną przez urząd pracy osobę bezrobotną otrzymuje przez okres do 6 miesięcy zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne.

Formularz wniosku jest udostępniony na stronie internetowej mupplock.praca.gov.pl w zakładkach:
  • Dla pracodawców i przedsiębiorców/ Wsparcie tworzenia miejsc pracy/Prace interwencyjne - Prace interwencyjne MUP w Płocku; i
  • Dokumenty do pobrania - Prace interwencyjne.
Kompletne i prawidłowo sporządzone wnioski o organizowanie prac interwencyjnych (wraz z wymaganymi załącznikami) można składać w jednej w niżej wymienionych form:
  • składając oryginał wniosku w sekretariacie MUP w Płocku, ul. 3 Maja 16 /pok. 102, I piętro/ od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00;
  • przesyłając oryginał wniosku za pośrednictwem operatora pocztowego lub innego operatora na adres: Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16  09-400 Płock (w przypadku nadania wniosku za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora, zachowanie terminu na złożenie wniosku oceniane będzie według daty i godziny wpływu do Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku, a nie według daty nadania przesyłki u tego operatora);
  • przesyłając drogą elektroniczną wypełniony formularz wniosku i wymagane załączniki do wniosku na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP - adres skrzynki: /MUPWPLOCKU/skrytka lub /MUPWPLOCKU/SkrytkaESP (wniosek oraz załączniki do wniosku, które wypełnia/podpisuje wnioskodawca powinny być opatrzone przez osobę umocowaną do reprezentowania wnioskodawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej);
  • przesyłając drogą elektroniczną wypełniony formularz wniosku i wymagane załączniki do wniosku w formie "Pismo do urzędu (PSZ-PU)" za pośrednictwem portalu "Usługi Elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia" – praca.gov.pl (wniosek oraz załączniki do wniosku, które wypełnia/podpisuje wnioskodawca powinny być opatrzone przez osobę umocowaną do reprezentowania wnioskodawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej). 
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Działu Instrumentów Rynku Pracy Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku /pok. 209/:
tel. (24) 367 18 38
email: instrumenty@mup.plock.eu  
Informacje o publikacji dokumentu


Menu nawigacji