Prace interwencyjne to zatrudnienie przez pracodawcę lub przedsiębiorcę niezatrudniającego pracownika skierowanej przez urząd pracy osoby bezrobotnej na dowolnym stanowisku pracy, które nastąpiło w wyniku umowy zawartej pomiędzy urzędem pracy a wnioskodawcą.
Pracodawca lub przedsiębiorca, który zatrudnił w ramach prac interwencyjnych skierowaną przez urząd pracy osobę bezrobotną otrzymuje zwrot części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne.
Formularz wniosku jest udostępniony na stronie internetowej www.mupplock.praca.gov.pl w zakładkach:
- Dla pracodawców i przedsiębiorców/Wsparcie tworzenia miejsc pracy/Prace interwencyjne - Prace interwencyjne MUP w Płocku i
- Dokumenty do pobrania - Prace interwencyjne.
- składając oryginał wniosku w sekretariacie MUP w Płocku, ul. 3 Maja 16 /pok. 102, I piętro/ od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00;
- przesyłając oryginał wniosku za pośrednictwem operatora pocztowego (poczta tradycyjna) na adres: Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16 09-400 Płock;
- przesyłając wypełniony formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku: /MUPWPLOCKU/skrytka lub /MUPWPLOCKU/SkrytkaESP - w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
- przesyłając wypełniony formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) w formie "Pismo do Urzędu (PSZ-PU)" za pośrednictwem portalu "Usługi Elektroniczne Urzędu Pracy" – www.praca.gov.pl.