Nabór wniosków o przyznanie środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na zwrot dodatkowych kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych

Print Drukuj
Od dnia 8 maja 2023 r. Miejski Urząd Pracy w Płocku ogłasza nabór wniosków o przyznanie środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na zwrot dodatkowych kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych.
 
Nabór wniosków będzie prowadzony od dnia 08. maja 2023r. do dnia 31. maja 2023r.
Miejski Urząd Pracy w Płocku zastrzega możliwość wydłużenia terminu naboru wniosków, poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie www.mupplock.praca.gov.pl, w zakładce ,,Aktualności".
 
Pracodawca zainteresowany przyznaniem środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na finansowanie zwrotu dodatkowych kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych może złożyć wniosek do Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku jeśli jest on właściwy ze względu na:

a)miejsce zarejestrowania osoby niepełnosprawnej jako osoba bezrobotna albo poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu- w przypadku gdy zwrot kosztów dotyczy tej osoby,
b)miejsce zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, miejsce siedziby albo miejsce zamieszkania pracodawcy- w pozostałych przypadkach,
na obowiązującym druku wraz z wymaganymi załącznikami w ogłoszonym terminie naboru wniosków.
 
Formularz wniosku będzie udostępniony w formie elektronicznej (plik PDF) od dnia 8 maja 2023 r. na stronie internetowej www.mupplock.praca.gov.pl w zakładce: Dokumenty do pobrania / Finansowanie pracodawcy ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zwrotu dodatkowych kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych.
 
Kompletne i prawidłowo sporządzone wnioski o przyznanie środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na zwrot dodatkowych kosztów związanych z zatrudnianiem pracowników niepełnosprawnych (wraz z wymaganymi załącznikami) można składać od dnia 8 maja 2023 r. w jednej w niżej wymienionych form:
  • składając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) w sekretariacie siedziby MUP w Płocku ul. 3 Maja 16  - I piętro od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1500,
  • przesyłając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) za pośrednictwem operatora pocztowego (poczta tradycyjna) na adres: Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16, 09 - 400 ( w przypadku nadania wniosku za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora, zachowanie terminu na złożenie wniosku oceniane będzie według daty i godziny wpływu do MUP w Płocku, a nie według daty nadania przesyłki u tego operatora),
  • przesyłając wypełniony odręcznie lub komputerowo formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP,
  • przesyłając wypełniony odręcznie lub komputerowo formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) w formie „Pismo do Urzędu - (PSZ-PU)" za pośrednictwem portalu „Usługi Elektroniczne Urzędu Pracy" - www.praca.gov.pl
Wnioski, które zostaną złożone do MUP w Płocku przed lub po terminie naboru wniosków nie będą rozpatrywane.
 
Na każdym wniosku odnotowana zostanie data i godzina jego wpływu do MUP w Płocku.
 
Dodatkowych informacji udzielają pracownicy Działu Instrumentów Rynku Pracy Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku - pok. 211 /II piętro/, tel. (24) 367-18-37

Załączniki

Zasady naboru wniosków
Zasady naboru wniosków.pdf 4422 KB
Informacje o publikacji dokumentu