Informacja dotycząca obsługi klientów MUP

Print Drukuj
Przypominamy, iż Miejski Urząd Pracy w Płocku od czerwca 2020 r. umożliwił bezpośrednią obsługę klientów. Obsługa odbywa się po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu wizyty z pracownikiem MUP w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykaz telefonów dostępny jest na stronie mupplock.praca.gov.pl w zakładce Urząd – Dane kontaktowe - Książka teleadresowa.
 
W celu wyznaczenia sobie terminu do rejestracji proszę dzwonić pod numer 367-18-56.
Podczas rozmowy dowiedzą się Państwo jakie dokumenty należy ze sobą zabrać.

Podczas przebywania na terenie Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku, klient jest zobowiązany:
  • do zakrywania ust i nosa za pomocą maski, maseczki,
  • do dezynfekcji rąk płynem do dezynfekcji znajdującym się w wyznaczonych miejscach na terenie siedziby MUP,
  • do zachowania bezpiecznej odległości.
Ponadto, w trosce o bezpieczeństwo zachęca się do składania wszelkich dokumentów  i wniosków do MUP:
  1. poprzez portal „Usługi Elektroniczne Urzędu Pracy" – praca.gov.pl,
  2. w postaci elektronicznej na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
  3. poprzez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściu do siedziby MUP ul. 3 Maja 16  - I piętro,
  4. za pośrednictwem poczty tradycyjnej,
  5. elektronicznie za pośrednictwem poczty e-mail.
Jednocześnie informujemy, iż pracownicy MUP realizują niezbędne kontakty z klientami MUP telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, zgodnie z danymi kontaktowymi, którymi dysponują oraz za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Informacje o publikacji dokumentu