Informacja o zakończeniu naboru wniosków zostanie zamieszczona na stronie www.mupplock.praca.gov.pl w zakładce "Aktualności".
Formularze wniosków można pobrać od dnia 20.01.2023 r. ze strony internetowej www.mupplock.praca.gov.pl zakładka: Dokumenty do pobrania/ Zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne, o których mowa w art. 12 ust. 3a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych.
Wypełnione na obowiązującym formularzu i kompletne wnioski o zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne, o których mowa w art. 12 ust. 3a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych wraz z wymaganymi załącznikami będzie można składać w oryginale od dnia 23.01.2023 r. w jednej z niżej wymienionych form:
- składając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) w sekretariacie MUP ul. 3 Maja 16 /pok.102, I piętro/ od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00,
- przesyłając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) za pośrednictwem operatora pocztowego (poczta tradycyjna) na adres: Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16, 09-400 Płock,
- przesyłając wypełniony formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej - ePUAP,
- przesyłając wypełniony formularz wniosku jako załącznik (podpisany elektronicznie przez wnioskodawcę) w formie "Pismo do Urzędu" – (PSZ-PU)" za pośrednictwem portalu "Usługi Elektroniczne Urzędu Pracy" - www.praca.gov.pl