Termin i miejsce:
05.12.2017r. w godz. 11.00-12.30
Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16, sala 230
Organizator: Miejski Urząd Pracy w Płocku.
Podczas realizowania przez tutejszy Urząd zadań ustawowych odnotowano, zgłaszane przez osoby bezrobotne, uwagi bądź zapytania, sugerujące, że istnieje duże zapotrzebowanie na informacje z zakresu różnych dziedzin funkcjonowania lokalnego rynku. Brak informacji w tym temacie jest jedną z barier we wchodzeniu bądź powrocie na rynek pracy czy też w tworzeniu nowych miejsc pracy.
Mając powyższe na uwadze MUP w Płocku podjął inicjatywę organizacji spotkań informacyjnych które stanowić będą uzupełnienie dotychczasowej oferty instrumentów i usług świadczonych przez Urząd.
W dniu 05 grudnia 2017 roku w siedzibie urzędu odbyło się pierwsze spotkanie z przedstawicielami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego, których zadaniem było zapoznanie osób bezrobotnych z tematyką związaną z podejmowaniem działalności gospodarczej, wyboru formy opodatkowania itp.
Podczas spotkania poruszane były tematy dotyczące takich zagadnień jak:
- Elementy biznesu planu
- Jak założyć własną firmę
- Działalność gospodarcza a ubezpieczenie społeczne
- Wybór formy prawnej
- Wybór formy opodatkowania
- Plan marketingowy
- Cykl życia produktu
- Promocja sprzedaży
- E-promocja
Zachęcamy wszystkie osoby bezrobotne zainteresowane udziałem w takim spotkaniu do monitorowania strony internetowej urzędu i śledzenia informacji nt. terminu kolejnego spotkania lub samodzielnego zgłoszenia chęci udziału u doradcy zawodowego – Pani Anny Kopczyńskiej, pok. 221, tel. 24 367-18-13.