W ramach posiadanych środków Funduszu Pracy MUP w Płocku w roku 2021 planuje zorganizować 30 miejsc pracy w ramach prac interwencyjnych.
Nabór wniosków będzie prowadzony do wyczerpania limitu środków.
W roku bieżącym z uwagi na ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klientów w MUP w Płocku na skutek ogłoszonego stanu epidemii, formularz wniosku zostanie udostępniony wyłącznie w formie elektronicznej od 11 stycznia 2021 r.
w zakładce: (Dla pracodawców i przedsiębiorców/ Wsparcie tworzenia miejsc pracy/Prace interwencyjne - Prace interwencyjne MUP w Płocku) oraz (Dokumenty do pobrania - Prace interwencyjne): https://mupplock.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania
Wypełnione na obowiązującym formularzu i kompletne wnioski o organizowanie prac interwencyjnych (wraz z wymaganymi załącznikami) będzie można składać od 11 stycznia 2021 r. w jednej w niżej wymienionych form:
- umieszczając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) w pojemniku ustawionym przy wejściu do siedziby MUP ul. 3 Maja 16 - I piętro od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00;
- przesyłając oryginał wniosku (odręcznie podpisany przez wnioskodawcę) za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Miejski Urząd Pracy w Płocku, ul. 3 Maja 16 09-400 Płock;
- przesyłając jako załącznik odręcznie lub komputerowo wypełniony formularz wniosku na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP;
- przesyłając jako załącznik odręcznie lub komputerowo wypełniony formularz wniosku w formie „Pismo do Urzędu (PSZ-PU)" za pośrednictwem portalu „Usługi Elektroniczne Urzędu Pracy" – www.praca.gov.pl.
Zainteresowanych organizacją programu wnioskodawców prosimy o zapoznanie się z warunkami programu zawartymi w treści wniosku.
Szczegółowe zasady naboru wniosków o organizowanie prac interwencyjnych tutaj.