Miejski Urząd Pracy w Płocku realizuje innowacyjny projekt pn. „Talent - Wiedza - Umiejętności", którego celem jest usprawnienie procesów rekrutacyjnych w ramach realizowanych programów
(np. stażowych) obejmujących zarejestrowane osoby bezrobotne. Dodatkowo podjęte zostaną działania integrujące lokalny rynek pracy w obszarze podnoszenia kwalifikacji osób bezrobotnych.
Podczas realizowania zadań ustawowych, odnotowano zgłaszane przez osoby bezrobotne, uwagi bądź zapytania, sugerujące, że istnieje duże zapotrzebowanie na informacje o sposobach weryfikacji składanych aplikacji. Brak informacji w tym temacie jest jedną z barier we wchodzeniu bądź powrocie na rynek pracy. Ponadto duży odsetek osób bezrobotnych stanowią osoby nieposiadające kwalifikacji odpowiadających zapotrzebowaniu rynku pracy, dlatego zasadnym jest doskonalenie metod ich nabywania – szkolenia, staże, itp..
Mając powyższe na uwadze Miejski Urząd Pracy w Płocku zaprasza płockich pracodawców do współpracy przy realizacji spotkań informacyjnych dla klientów naszego urzędu. W pierwszej kolejności zostaną zorganizowane spotkania z dużymi pracodawcami (PERN SA, PKN ORLEN SA, C.H. AUCHAN), podczas których zostaną zaprezentowane standardy obowiązujące w w/w firmach w zakresie procesów rekrutacyjnych oraz dokumentów aplikacyjnych.
Firmy zainteresowane współpracą we wskazanym powyżej zakresie prosimy o kontakt z Działem Poradnictwa i Szkoleń, pok. 216, 217, tel. 24 367-18-66/11, email: szkolenia@mup.plock.eu