Na podstawie Zarządzenia Nr 12/2020 Dyrektora Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku z dnia 17 marca 2020 roku w sprawie: ograniczenia wykonywania zadań przez Miejski Urząd Pracy w Płocku informujemy, iż od dnia 18 marca 2020 roku do odwołania wykonywanie zadań przez Miejski Urząd Pracy w Płocku, podlega ograniczeniu polegającemu na wykonywaniu zadań przez MUP w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę klientów.
Wszelkie dokumenty i wnioski do MUP należy składać:
- poprzez portal „Usługi Elektroniczne Urzędu Pracy" – praca.gov.pl dotyczy m.in. rejestracji jako osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy,
- w postaci elektronicznej na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku w ramach opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),
- poprzez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściu do siedziby MUP ul. 3 Maja 16 - I piętro,
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej,
- elektronicznie za pośrednictwem poczty e-mail.
Jednocześnie informujemy, iż pracownicy MUP realizują niezbędne kontakty z klientami MUP telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, zgodnie z danymi kontaktowymi, którymi dysponują.